Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 30
Pokaż wszystkie komentarzePo pierwsze BOCZO dzieki za powrot mojego ulubionego tematu seryjnych streetow!!:) Fajny artykul ale mam kilka osobistych ALE:) zabrako ewidentnie tutaj takich przedtstawicieli gatunku jak SUPER DUKE 990, FZ1 i CAGIVA V-RAPTOR (zapomniany juz przez wszystkie gazety i motoportale) bo zakladam ze brane byly pod uwage dostepne moto takze pod wzgledem cenowym wiec MV czy BENELLI odpadaja. Chyba ze dostales limit ilosciowy:) Po drugie mam niezgodnosci teorii. Streetfighter z zalozenia jest scigiem bez plastikow i z wyzsza kierownica. Ale rowniez zbudowany z roznych podzespolow sportowych moto i te firmy z tego korzystaja ale cos pomieszales. Sam jezdze Aprilia, kumple Triumphami i Zetem. Tuono podobnie jak Ducati Streetfighter dzis jako ostatni reprezentuja idee rozebrania szlifiery bo Tuono to nic innego jak RSV bez owiewek wiec jest rasowym streetem a nie tylko mocnym nakedem. Zet natomiast podobnie jak CB1000R i S4R to wlasnie zaprojektowane od nowa nakedy w ktore wsadzono przestrojone silniki z supersportów. Ja w zecie nie widze podnozkow z ZX9R;) rama jest stalowa a nie alu z 9-tki. Ale dostal zadupek z 636. Honda rowniez nie jest 1000RR rozebrana ma tylko jej silnik i zawias. S4R ma sportowa rame z modelu 888 a silnik z 996 (takze 999 w RS) reszta podzespolow rowniez sportowa ale wyglad faktycznie blizej klasycznego nakeda. Reszta bomba:)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza